3 ani garanție Friendly House

 

Incepând din 01.11.2015.

Protectie extra, fara costuri aditionale! Noi va oferim toate serviciile de suport si protectie la fiecare achizitie.

Spre deosebire de garanția obișnuită a producătorului, garanția Friendly House se aplică numai consumatorilor. Un consumator este considerat orice persoană care încheie o tranzacție legală numai în scopuri private, care poate fi atribuită ocupației necomerciale sau independente (de exemplu, revânzarea sau închirierea).

Începând cu data de 01.11.2015, garanția Friendly House este valabilă de la data cumpărării timp de 3 ani. Nu este transferabila de către consumator! Garanția se aplică numai produselor cu defecte de fabricație.

Garantia Friendly House nu acopera urmatoarele: piese de uzură - în special fadere, butoane de comandă, unități CD, ace, lămpi, afișaje sparte etc., deficiențe cauzate de către consumatorul însuși, operațiuni nerealizate de noi sau de magazinul oficial de reparații, nerespectarea instrucțiunilor de siguranță sau de utilizare, semne de uzură cauzate de utilizarea necorespunzătoare sau de folosirea forței (de exemplu, cădere, lovituri, etc.), defecțiuni datorate forței majore sau a influențelor mediului (umiditate, căldură, supratensiuni, praf etc.), distrugeri cauzate de tranport.

 

Dacă se efectuează garanția în termen de 3 ani, perioada de garanție nu va fi prelungită sau reînnoită. Friendly House  are dreptul de a alege dacă un produs urmează să fie reparat sau schimbat gratuit. În cazul unui schimb, echipamentul defect va deveni proprietatea noastră. Un schimb de produse necesită ambalaje originale complete, inclusiv toate accesoriile.

 

Garanția legală și orice garanție de fabricant nu sunt afectate de garanția Friendly House.

 

Pentru a beneficia de garanția Friendly House, vă rugăm să rețineți următoarele:

Contactați-ne prin e-mail sau telefon și descrieți problema. Poate vă putem ajuta imediat, astfel încât să nu trebuiască să ne trimiteți dispozitivul dvs.! Împachetați dispozitivul cât mai bine cu ambalajul original, inclusiv toate accesoriile disponibile inițial. De asemenea, este necesar un ambalaj exterior pentru transport, astfel încât cartonul dispozitivului și dispozitivul însuși să nu fie deteriorate. De asemenea, avem nevoie de o copie a facturii, detaliile dvs. de contact și o descriere detaliată a erorii. Nu ezitați să utilizați formularul nostru de returnare. Trimiteți dispozitivul la: Friendly House, 1061 Budapest, Paulay Ede utca 22-24. Vom procesa reclamația cu promptitudine! De asemenea, vă rugăm să respectați costurile de transport. În cazul unei garanții, vom plăti pentru returnarea produsului.

Dacă defectul detectat pe dispozitiv nu este acoperit de garanția de 3 ani, vă oferim o estimare a costului reparației, contra unei taxe. În acest caz, costurile de transport sunt pe cheltuiala dumneavoastră. Vă rugăm să cereti o estimare a costurilor inainte sa ne trimiteți dispozitivul!